2012(e)ko ekainaren 3(a), igandea

BALIOESTEN DUT NEURE BURUA, BAINA ZU NIRE ONDOAN EGON ZAITEZEN NAHI DUT

NIRE AMETSETAN

Nire ametsetan
lili xuri bat ikusi dut.
Loreak okerreko garaietan
loratzen dira.
Jaikitzen naizelarik,
handik, halere,
oraindik lore zimelduak
usaintzen ditut.




3 iruzkin:

  1. Jorge Bucay-ren hitzekin prestatu dizut errezeta goxo hau. Inork inoiz oparitu al dizu zuretzat bereziki goxo-goxo prestaturiko errezeta/poesia bat?
    Hau da nik egiten dakidana eta zuri oparitzeko asmoz moldatu dudana.

    36 eder-ederrak bete ditzazun desiratuz.
    ZORIONAK AINARA!
    Oharra: Begiratu OJSK-n

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Eskerrik asko, Marisa! inoiz egin didaten oparirik ederrena egin didazu(behin egin zidan batek olerki bat opari eta maitemindu nintzen, zoritxarrez...)...

      Ezabatu