2014(e)ko maiatzaren 15(a), osteguna

ALDAKETA

Anbiziotik esanahira 
nire bizitzako helburuaren bila
bat-batean harrapatzen gaitu bizitzaren ilunabarrak,
eta goizean gauza bat zena 
ilunsentian bestelakoa da,
edo bestela,
goizalban egia dena
ilunabarrean gezurra
eta hala ere
IZAN ZORIONTSU
SE FELIZ
ENJOY THE LIFE

Bizitzak bizi zaitzala
eta itxaron gerta dadin, 
sinetsi magian
bizitza magikoa da
deskonektatu batzuetan egunerokotik
beharbada utopikoa zaigu garai internetiko hauetan
baina goazen naturara
ihes egin dezagun elkarrekin. 

- Ainara maitea, ez hil zure barneko musika kanporatu gabe.
 Hori esan dit bihotzak, 
eta nire balioak hankaz gora jartzeko, ausartzeko aldatzera. Grinaz eta pasioz. 

Naizena erakartzen dut
eta dena perfektu joango denaren konfiantza edukiko dut. 

Zer eskain diezaioket munduari? 
Nola zerbitza dezaket? 
Zein da nire helburua? 
YOU ARE HERE TO LIVE IN PEACE

www.decidetriunfar.com
 

EL CAMBIO filma youtube-n: 

http://youtu.be/zNMhn9d5k2g


1. RESPETO
2. HONESTIDAD
3. CABALLEROSIDAD
4. APOYO

gracias, gracias...
eskerrik asko, esker mila, milesker, eskerrik aunitz...


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina